sábado, 19 de diciembre de 2020

Zinema piluletan: XXI. mendeko telesailak eta ordainpeko plataformak

Orain dela hiru urte eta erdi, telesailen loraldia ukaezina zen, eta nik izugarri disfrutatzen nuen. True Detective, Orange Is The New Black*, Breaking Bad eta Black Mirror nire gogokoenetan zeuden. Hori bai, Ispilu beltzaren atalak izu itzelaz ikusten nituen. Izan ere, zerbait arraroa igartzen nuen serieen fenomenoan. "Bingewatching" hori ez zen oso osasuntsua, eta denbora gehiegi ematen genuen etxean, akaso. Ez dut gehiagorik esango.

Ikuspegi sinpleagotik, nire kezkarik handiena hau zen: "hainbeste ekoizpenekin, kalitatea mantenduko da?" Uf.  OITNB*~k amaiera pobrea izan zuen, True Detectiven bigarren eta hirugarren denboraldiak ez ziren hain distiratsuak eta Black Mirroren sortzaileek kapitulu interaktibo bat (!???) iragarri eta eman zuten zalaparta handiz. Egia esan, egungo ordainpeko plataformen eskaintzak pixkatxo bat asaldatzen nau, me agobia. Eta Linares lagunak goraipatzen zuenez erantsitako pdf-an, azkenaldian pelikuletara bueltatu naiz.

Hala ere, arestian asko barre egin dut Up Right telesail australiarrarekin. Musika, eromena eta zentzugabea uztartzen ditu eta road movie estilokoa da, hots, ezinbestekoa niretzako. 😉

Azpian duzue 2017ko martxoan idatzi nuen saiakera xumea, Zinema Piluletan. Esandakoa, pdf-an. Espero dut interesgarria eta atsegingarria egingo zaizuela. :)


No hay comentarios:

Publicar un comentario